viernes, 19 de junio de 2026

 

ERRALDOI artean

Entre GIGANTES

Asteazkenean Kultur etxera joan ginen Erraldoiak bisitatzera aurten Amalur uzten duten haurrekin (Lurra, Fuego eta Eguzkiko lagun batzukin). Ilusioz eta emozioz betetako momentuak askorentzat seguraski, baina badira noski, erraldoiekin ikaratzen direnak ere. Hala ere, Mikelek bere azalpen ederren artean, argi utzi zuen Kilikirik ez zirela egonen. 

Gure eskerrik BEROENAK bertaraino lagundu zeniguten familiei eta Atarrabiako Erraldoien konpartsako kide guztiei! HANDIAK zarete! 


El miércoles fuimos a visitar a los gigantes a la casa de cultura con las criaturas que dejan ya Amalur (Lurra, Fuego y algunas criaturas de Eguzki). Momentos llenos de gran emoción e ilusión para la mayoría seguramente, pero también hay por supuesto, a quien no les hacen mucha gracia o les da miedo tenerlos tan cerca.
De todas formas Mikel nos avisó en su en su gran explicación que no habría Kilikis.
Nuestro mas CALUROSO agradecimiento a las familias que nos acompañaron y a los amigos de la comparsa. Sois muy GRANDES!











Subida en curso: 2368926 de 2368926 bytes subidos.



















































































































 



 











lunes, 18 de mayo de 2026

                                             Loreen landaketak 2026

Plantación de flores 2026


Eta gaurko landaketa saioarekin bukatu dugu parterrea petuniaz betetzez. Plazer bat izan da zuek guztiokin egun hauetan zehar lorategia osatzea eta batez ere tartetxo bat elkarrekin igarotea. Aurrerago egingo den hormairudiarekin amaiera emango diogu aiton-amonei eskainitako txoko berri honi. Gogoratu noizean behin zuen bilobekin etorri eta ureztatzeaz!
Mila esker etorri ahal izan zarten zein ezin izan duzuzen aiton- amonei. Maite zaituztegu!


 Y con las plantaciones de hoy hemos acabado de llenar el parterre de petunias. Ha sido un placer completar este jardín en vuestra compañía y sobre todo poder compartir estos pequeños momentos juntos. 
Con el mural que se pintará un poco mas adelante daremos por finalizado este espacio dedicado a las abuelas y los abuelos.
¡Recordad pasar a regar vuestra planta de vez en cuando! Muchas gracias tanto a las que habéis podido venir como a las que no. ¡Os queremos!