ERRALDOI artean
Entre GIGANTES
Asteazkenean Kultur etxera joan ginen Erraldoiak bisitatzera aurten Amalur uzten duten haurrekin (Lurra, Fuego eta Eguzkiko lagun batzukin). Ilusioz eta emozioz betetako momentuak askorentzat seguraski, baina badira noski, erraldoiekin ikaratzen direnak ere. Hala ere, Mikelek bere azalpen ederren artean, argi utzi zuen Kilikirik ez zirela egonen.
Gure eskerrik BEROENAK bertaraino lagundu zeniguten familiei eta Atarrabiako Erraldoien konpartsako kide guztiei! HANDIAK zarete!
El miércoles fuimos a visitar a los gigantes a la casa de cultura con las criaturas que dejan ya Amalur (Lurra, Fuego y algunas criaturas de Eguzki). Momentos llenos de gran emoción e ilusión para la mayoría seguramente, pero también hay por supuesto, a quien no les hacen mucha gracia o les da miedo tenerlos tan cerca.
De todas formas Mikel nos avisó en su en su gran explicación que no habría Kilikis.
Nuestro mas CALUROSO agradecimiento a las familias que nos acompañaron y a los amigos de la comparsa. Sois muy GRANDES!
